Tisdag

Älskling är och bastar nu, så jag sitter här och väntar. :)
Mihi jaa den sötnosen frå allt ringa mig sen när han är klar!

Jag blev jättesugen att kolla på TV-Serien "Tre Kronor". ;o
Kanske för att jag alltid följde den serien förrut när den var?
Jag tycker den är rätt bra att kolla på, ibland i alla fall.
Brukade kolla på det förut när man var hemma den tiden,
om man var sjuk, eller hade slutat tidigt från skolan eller så.
Men nu har de slutat med den serien, märkte jag en gång här
under vårterminen när jag var hemma.. De sände bara några
avsnitt under Höst och Vår-terminerna, de hade kunnat bli fler! :)

Imorgon börjar skolan igen, usch vad jobbigt! ;o
Dessutom har jag idrott - inte alls kul.. :( Men resten av dagen
är väl rätt okej i alla fall. Matte, Språkval, Elevens val, Idrott.
Hoppas på att få se resultatet av Matten (Nationella proven),
fast har en stark känsla inom mig att de gick åt fanders på
båda proven.. :/ Får väl se vad det blir för betyg.. ;S

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: Sanne

Du har skrivit hur många tisdag som helst?? :D <333

2007-05-01 @ 22:14:38
URL: http://www.sannneh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0