Tisdag

Har nu suttit bänkad framför ett Vänner-avsnitt, de är så bra!
Jisses vad jag gillar det, absolut favorit serien! :D

Funderar faktiskt på att ringa sötnosen nu, han väntar för fullt ;b
Ska bara blogga färdigt här, sen slår jag en pling till honom. ;)

Stackars älsko, måste vakna före 05:00 imorgon, och två veckor
framöver :| På grund av deras dumma APU. ;/ Lider verkligen med
honom, stackare.. :/ <3 Jobba från 05.30 till 15.30, det låter verkligen
INTE lockande, men men.. Så är det i Arbetslivet. ;p

Har suttit och kollat in lite bilder här på datan, har verkligen fina
minnen från endel bilder. :) Ska ladda upp några bilder, så ni får se.

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

                                            
Luleå, sommaren 06.                Sunrise Avenue, 20/4-07               Valborg, 07



                                        
   Midsommar, 06                                Julafton, 06                            Älskling :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0