Söndag

Tihi, nu har vi varit hos mommo och ätit tårta! :) Det blev swartzswald
(kan inte stava det!) tårta. Det är världens godaste ;D  Älskar det. <3
Sen var jag och mamma ut och åkte, kollade runt lite på byn. Kom hem
före 18, då hoppade jag i duschen. Nu sitter jag här och bloggar, har nyss
smörjt in mig i BUS. ;) Den e verkligen bra, man blir brun! :)

Väntar att cappucino-vattnet har kokat, då ska jag dricka det.
Hihi vill ni veta en sak? Jag har varit utan godis/dricka/chips osv i
en vecka. Det är allt bra, jag har redan gått ner i vikt. :)
Bara det inte blir som förra våren, då gick det alldeles för långt..
Blev helt besatt av att gå ner i vikt, och då blev det som det blev..
Så får det absolut inte bli nu, så håll ett öga på mig! :/

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

  


Kommentarer
Postat av: sanne

hihi du hade den där klänningen en gång när jag var med dig i sommar! :) <3

2007-05-27 @ 21:06:45
URL: http://www.sannneh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0