Söndag

Min bakning idag blev riktigt lyckad, det blev goda muffins! ;)
Jag vart faktiskt nöjd med dem, för engångs skull.. ;b

Nu funderar jag seriöst på att redan gå och duscha? :)
Efter ett avsnitt med Grey's Anatomy, cappucino & muffins,
då låter det bra även med en dusch. Eller vad tror ni? :D
Sen blir det att smörja in sig ännu mer med Dove Summer Glow,
jag älskar det! ;> Fast det blir inte riktigt brunt, mer orange/brunt.. ;s
Men när man solar, och har smort in sig med det - då blir man brun. :)
Jeppsi peppsi, så nu vill jag att det blir varm och skönt ute - så jag kan sola.

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


image88
               Här ska jag vara i sommar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0