Onsdag

Jag har absolut inget nu att göra! ;o USCH, fy vad tråkigt.. >.<
Har sett på Vänner, och druckit en mugg cappucino. Det gör jag
varje dag, som ni säkert vet? ;) Sitter just nu bara och lyssnar
på RIX FM, det är någon bra låt - men vet inte vad den heter. ;o
Hihi, jag längtar till sommaren - då ska jag återigen på deras festival! ;)
Åååh, där är det svinkul - Jag och Sanne var ju med på tv:n flera gånger!

Mihi, nej nu ska jag ringa älskliing tror jag :) <3
Hihi, ska vakna tidigt imorgon - eftersom jag ska till Kalix. :D
Måste duscha och sånt före jag åker. :) Blir väl att vakna vid 8-9?

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0