Måndag

USCH SO på morgon, ekonomi.. :/ Ska hålla på med det till sommarlovet,
då har vi fasiken hållit på med det i typ 6-7 veckor! ;o Börjar bli less..
  Hade rolig svenska lektion, vi lekte "4 hörn" sen fick vi sluta lektionen.
Lunchade med Sivi, Frida & Madde - som vanligt. ;) Sen lunchade vi
även med Elin och Jonna. När vi var påväg från matsalen mötte jag Sandra,
då skulle hon käka. Hon ville ha med mig, så jag lunchade IGEN fast med
henne denna gången. ;) Fick gå in i matsalen alltså tre gånger idag, men
som tur var åt jag bara en gång. ;D
  Tekniken var sådär, blev lite sur eftersom jag var tvungen att skruva
upp skitsaken igen.. Mona var helt snurrig, hon sa åt mig att de var färdigt.
Men sen ända så var det inte färdigt, o då fick jag ta isär lådan igen? O.o
Åååh, då blev jag irriterad >.< Men fick klart min siren idag, den tjöt. ;b
  Sista bilden vi hade på grundskolan idag, de kändes lite konstigt ..
Hann göra lite grann på min tavla idag, men hann inte bli klar. Så jag
fick ta hem den, och fortsätta här hemma. :) Så det har jag pysslat med
under eftermiddagen - och voilá; Nu är den klar (nästan)! :D

Sen fick vi besök, typ hela tjocka släkten. ;b Moster, Mommo,
Nicke, Mange, Lucas & Anton. Hela tjocka släkten. Lekte med Lucas
för fullt ute på balkongen. Han lekte med stenar, det var visst kul? O.o
Han blev helt förtjust i Kosmos (min katt), han skulle klappa den hela
tiden. Men stackars katt, den blev ju rädd för honom när han kom nära. xD

Nej nu blev det ett långt inlägg, så nu ska jag runda av. Ska dricka
färdigt mitt cappucino, sen ringa älsko tror jag? ;) <3
Uppdaterar kanske senare iväll,
Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Min tavla (ej färdig)

Kommentarer
Postat av: # sannukka

nå vilken gullig tavla :)

2007-05-28 @ 20:53:50
URL: http://www.sannneh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0