Måndag

Var till kusin-vitamin och hans familj en stund under kvällen. :)
Alltid lika trevligt att vara där med lillpojken, idag var det extra kul :D
Lucas blev extra glad idag, han fick en massa saker av mig.
Typ mjukisdjur (Bolibompa-draken, som han älskar bla.),
och endel saker han ska leka med i sandlådan. ;D
Han älskade verkligen de där sakerna! :) Mest gillade han den
knall-rosa mobilen, och bolibompa draken. ;p

Kom hem kring 18.30, såg vänner, och drack cappucino.
Just nu vet ni vad jag gör, bloggar. ;) Tänkte slänga in en bild på min
tavla som blev klar idag. Jag diggar den seriöst, så den åker upp
på väggen i min lägenhet! ;b  Erkänn cool? ;)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333



Snygg, eller vad? ;)

Kommentarer
Postat av: Sanne

fan va snygg!! :)

2007-05-07 @ 21:10:59
URL: http://www.sannneh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0