Lista

Vad heter du i andra namn, varför?
- Johanna, min mormor heter så i andra namn.

När är du född?
- 14 September 1991.

Hur många syskon har du?
- 4 halvsyskon.

Vilken klass & skola går du i?
- 9:4 på Gränsskolan.

Vars ska du flytta efter grundskolan, varför?
- Till kalix.  P.g.a gymnasie-valet, och jag vill
verkligen slippa Haparanda. Är sjukt less detta ställe.


Vilket program har du valt på gymnasiet, varför?
- Barn & Fritidsprogrammet, jag gillar att hålla på
med människor (främst ungdomar & barn).


Vad har du tänkt göra efter gymnasiet?
- Efter gymnasiet tänkte jag arbeta ett år,
sen fortsätta studera på Universitetet
till Socionom/Behandlingsassistent.


Hur fick du och Henrik kontakt med varandra?
- Genom lunarstorm. Det var så allting började. ;)

Hur länge har ni varit tillsammans?
- Lite mer än 7 månader.

När ska ni förlova er?
- Det blir när vi känner för det, kanske imorrn
eller om 10 år. Det vet vi inte ännu. :)


Ska du bo tillsammans med Henrik när du börjar gymnasiet?
- Han kommer sova där nångång i veckan, sen får vi se
vad som händer.

Bästa och sämsta ämnet i skolan?
- Bästa: Svenska   Sämsta: Idrott.

Vem är din bästa vän, varför?
- Sivi. Med henne kan man prata om allt. Hon stöttar mig
när det är svårt, och jag stöttar henne. Vi finns för varandra
i vått och torrt - till 100 % !


Har du aldrig kontakt med din pappa?
- Jodå, jag har kontakt med honom - ibland.. Vi har inte
haft världens bästa kontakt, men nu har det börjat
bli bättre. Får hoppas det fortsätter så! :)



Det där var lite frågor som jag brukar få höra av folk.
Endel kanske redan visste alla svar på frågorna,
endel kanske inte. Nu vet alla i alla fall.
Har ni mer frågor, så bara att fråga! ;)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

                                                          
 
                                                                   Mia & Henrik - 2006.10.18 :) <3

Kommentarer
Postat av: henke

vet du Älskling du är heeeeeeeeeeeeeeeeeet:) <333 <333 <333 <333 <333 <333 <333 <333 <333 <333 <333

2007-05-24 @ 22:13:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0