Torsdag

Ett tag sedan jag uppdaterade bloggen.. Kanske beror på att jag varit sjuk.
Har haft ögoninflammation & förkylning, då har jag inte orkat sitta vid datorn.
Nu är mina ögon nästan helt bra, lite jobbigt ibland i dem - men annars OK.
Hoppas på att få vara frisk ett tag framöver nu. :)

I skolan håller vi på förfullt med Nationella Proven.  =/ Igår gjorde vi Engelska
skriftliga-delen, det gick extremt dåligt kan jag gissa. Men Läs & Hör-delens
betyg var jag nöjd med. ;) Muntliga gick också bra, enligt läraren. Nu är det
bara matte Nationella Proven kvar. De svåraste & jobbigaste.. =/
Fast idag gjorde jag, Emma & Lisa muntliga Nationella i Matte. Det gick hyffsat
bra, kan man väl säga? Fick Godkänt i alla fall, sa Carina. :)

Imorgon har jag inte skola. Vi har friluftsdag - pimpling. Tur att vi får vara på
ön, alldeles i närheten där  jag bor ;) Lyx för mig va? Yesbox de kan vi säga.
Börjar 09:00, slutar väl kring 12:00 kanske? :) Förra året var det najs att
vara här på ön under den friluftsdagen i alla fall.

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333 <333
DU & JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT :) <333 <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0