Lördag

Blåsigt och ganska kyligt ute idag på morgonen, men det hindrade
inte mig & mamma ifrån att gå ut. Vi gick ända till mosters stuga.
Okej, vi åkte skoter en liten bit ;) Men vi gick över halva vägen iaf. :)
I stugan var jag ute för det mesta med Lucas, vi åkte tefat ; D
Haha, det var faktiskt kul ! Alltid kul med lillpojken ;b Mjoo, åkte skoter
hem kring 17 tiden. Jag åkte med Mange, och mamma åkte med Nicke.
Yesbox, det blev tävling, och självklart vann jag & Mange ;)

Här hemma har jag inte gjort något vettigt. Bara tagit det lugnt,
sett tv och läst tidningen. Nu satte jag mig här, och ska väl snart
in på Lunarstorm kanske? :) Var ett tag sen sist .. ;D Har inte haft tid.
Nå joo, nu säger vi så. Skriver nog på Lunarstorm istället. :)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN ;* <333
DU & JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT :) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0