Lördag / Söndag

Varit på Dramix-krogshow ikväll :) Lika bra som vanligt ;) Lalala.
Yesbox, nu äre sportlov minsann. Skönt, fast man har läxor.
SO & Matte, dessutom äre Matteprov :| Fattar NADA av ekvationer..
Men men. Jag får i alla fall vara med Henrik under lovet :) <333
Ska vara med honom på Tisdag, och Torsdag-Söndag ;) <3333

Jag funderar på att sova nu. Henrik gick nyss och skulle sova,
så kanske lika bra att jag också gör det? :) Men jag är int trött.
Igår somnade jag före 23, och vaknade 12 idag. Snacka om utvilad.
Hahah jaa så äre. Nu har jag tråkigt :|

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I VÄRLDEN ;* <3333
DU & JAG FÖRALLTID, TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT. <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0