Torsdag

Nyss kollat på Vänner, som vanligt. ;) Haha nu har Janice kommit in i bilden
igen, hon är så jäkla rolig! xD Asgarvar typ så fort man hör hennes skratt
och "oh my god".  ;b Åååh va jag älskar Vänner! :) <3

Är jättesugen på Chips och dipp, kanske för att älskling äter det? ;)
Men jag ids inte äta det idag, kanske gör imorrn - om jag är sugen..
Får se imorgon! ;) Ett probelm bara - Har tre olika smaker att välja på,
och jag älskar alla tre!
Vitlök, Tortilla eller Holiday - Vilken ska jag välja? *HJÄLP MIG!*

Yeah, imorrn blir det tårtkalas hos Gudrun (SO läraren) !! :)
Mums säger jag bara, får äta en massa tårtor. ; )

Henrik, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0