Torsdag

Skoldagen var helt onödig, hade kunnat stanna hemma idag också!
Vi hade bara två lektioner (SO & Svenska). Gjorde absolut ingenting
på de lektionerna, vi satt bara och prata. Slutade 10.30, fast vi trodde
vi skulle sluta 12.00 när det skulle bli 'gymnasie-träff'. Eftersom jag
och några till sökt in på andra orter behövde vi inte vara på träffen,
därför slutade vi 10.30! ;)
Tillbringade lite tid på morgonen hos Siw (Syo:n), fick lite papper
och blankett om Extra tillägget från CSN. Så nu måste jag fylla i
en massa papper - Inackorderings papper & Extra tilläggs papper.
Herregud man blir förvirrad av alla papper! xD

Eftersom vi slutade så pass tidigt idag bestämde jag & Mia att vi
skulle käka mjukglass på Frasses. ;) Vi traskade iväg till banken
och hämta pengar, där fick man stå tusen år i kö.. Sen traskade
vi vidare till frasses och åt varsin mjukglass! :) *Sommarkänslor*
  När vi stod i kassan på Konsum blev vi helt chockade, framför
oss stod det en kille som hade typ 1000 battery-burkar. ;p
Vi räknade, och fick ihop att han hade 56 plattor med battery!
Det rymms typ 24 på en platta, så han hade rätt många battery.
1344 battery-burkar köpte han, jäkligt mycket. xD Fyfaan!

Nu sitter jag här hemma, väntar att älsko är hemma snart. :) <3
Är ensam hemma idag, så får se vad det blir för mat. Riktigt
sugen på Pytt i panna, men tror inte vi har det.. :/ Kanske blir
nudlar då, eller två mackor bara? ;b Har ingen lust att äta.
Nu ska jag kolla igenom blanketterna, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tyvärr är lektionerna oftast så onödiga jist nu :S:S

2007-06-07 @ 19:43:47
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0