Tisdag

Aj aj aj! :/ Har bränt mig ruskigt mycket, över hela kroppen! ;o
SHIT, va ont det gör :( Har suttit ute i drygt 4 ½ - 5 timmar, och läst en bok.
Under den tiden hann jag bränna mig.. Så nu är jag rödare än igår. ;p
Höll på och dö av smärta när jag duschade, det gjorde svinont. ;o
Men men, så äre.. Får smörja in mig osv i en massa body lotion och allt nu,
så det blir bättre. Kanske solskyddsfaktor oxå? ;p

Nyss duschat, och käkat. Ska åka till kusin-vitamin om ett tag och hälsa på.
Får hoppas de är hemma, så jag kan busa med Lucas. :) Typ två veckor
sen sist jag såg honom, så bäst de är hemma!

Nu sitter jag och väntar på att älskling ska ringa, så vi hinner prata en
snabbis innan vi åker. :D <3 Funderar på att smörja in mig nu? Det svider!!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0