Söndag

Helgen har jag tillbringat här på ön tillsammans med älsklingen! :) <333
Det har varit en alldeles underbar helg, som det alltid är med honom. :)
Kan berätta lite grann om vad vi har hunnit göra under dessa dagar;

Fredag:
Skola som vanligt. Åkte till Kalix med 13:35 bussen, fick sällskap på
bussen av en liten pojke. ;p Hans mamma har varit min lärare. *Haha*
Klev av på Centrumvägen, där stod älskling o vänta på mig redan.
Vi traskade vidare till skolan, och gjorde en inspektion - Så jag hittar
där till hösten. Kan ju säga att de verkade lätt att hitta där, i alla fall
i huvudbyggnaden - där jag kommer ha alla mina lektioner. :) Så nu är
det inte alls lika nervöst att börja där, för det var inte alls svårt att hitta
i huvudbyggnaden. ;) De andra byggnaderna behöver jag aldrig gå till,
eftersom jag aldrig kommer ha lektioner i de husen. ;p Gick in till stan
efter rundvandringen, drack en milkshake på frasses, o sen kom mamma.

Kollade på lägenheten tillsammans med älskling och mamma, det var
riktigt kul! :) Fick se två olika i de huset - en som var granndörr med Ann,
och den andra låg högst upp i hyreshuset. ;) Jag kan säga att den som
låg högst upp var finast, den hade inte trasiga tapeter (som den vid Ann
hade). Den hade finare utsikt, finare tapeter, ljusare i rummet osv.
Så hoppas på att de blir den lägenheten jag får. ;) Men mest troligt så
tar jag den lägenheten högst upp! ;D Fotade inte något i lägenheterna,
eftersom det fortfarande är folk som bor i dem. De hade ju alla sina grejer
där, disk och allt. ;p Så ides inte fotografera något då. Gör det när jag
ska flytta in. ;)

Efter att vi kollat på lägenheten skulle vi söka en klänning åt mig,
och vi hittade en jättesnygg! :) Först in på KC, men där fanns ingen i
min stil precis.. Vi drog vidare till Göta magasinet, kanske inte världens
snyggaste butik. Ganska stökigt *HAHA* men nog hittade jag en massa
fina klänningar där.  Det blev en svart & vit prickig klänning. ;) <3
Vidare till Trocadero och käka. Calzone för min del, Kebabtallrik för
Henke och mammas del. Smakade lite av Henkes kebabtallrik, nog var
det gott - förutom orientdressingen.. ;p

Lördag:
Vaknade kring 12 nångång, skönt att sova lääänge! :) Stack direkt
ut i solen, och solade en stund på balkongen. Gick ut på en promenad
också, till mommo och till affären. Satt mer ute i solen och solade.
Kollade på John Tucker must die - En riktigt bra film! :D  Checka den! ;)
Hände inte så jätte mycket nåmer denna dag, vi tog det mest lugnt.

Söndag:
Vaknade kring 10-tiden, steg upp och gjorde frukost. Sen gick vi
ut på en promenad ner till hamnen, och sånt där. Det var så fint väder,
så man måste ju passa på till max! ;) Kollade Göta kanal 2 - kanalkampen.
Såg den på bio för någon månad sen, och den är jättebra! :) Mycket
bättre än första Göta kanal. ;p Gjort lite allt möjligt med älsko, myst
osv. innan han åkte hem.. Saknar honom redan.. :/ Men han kommer
tillbaka om 10 dagar (den 13:e juni) eftersom han ska komma på
min skolavslutning. ;D Sen på kvällen drar vi till Kalix. ;)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

   
   Calzone                          Kebabtallrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0