Skolavslutningen 14/6 (Grundenten)

Som sagt, i Torsdags tog jag Grundenten! ;) Så här kommer ett litet
inlägg om allt som hände den dagen! :) Även bilder i detta inlägg,
längst ner.  Läs & Njut ;D

Jag vaknade redan 07.00 och gjorde i ordning frukosten,
sen gick jag och väckte älsklingen - Som ville fortsätta sova. ;)
Lyckades få upp honom ur sängen i alla fall, och vi fick i oss frukost.
Började fixa till oss, och älskling hann sova en stund på sängen medan
jag gjorde mig i ordning. ;) Så han fick lite sovmorgon kan man säga. ;b
Klockan närmade sig 09.00, då åkte vi och hämtade Moster, Mia, och Hk.
Alla de skulle rymmas i våran bil, så vi fick tränga ihop oss i baksätet -
men det gick! ;)

Hade fotografering klassvis & med vänner innan de bar av mot kyrkan.
I kyrkan fick vi lyssna på Rektorn, som pratade både Svenska & engelska-
hahah det lät inte klokt kan jag säga.. Men satt duktigt och väntade tills
det äntligen var över. Lite mer fotografering efter att de var färdigt i kyrkan,
fick en massa blommor också. Av älskling, mamma, moster och alla vänner.
Älsklings blommor var finast - 10 röda rosor! :) <3 *Tack älskling :) <3*
Alla nior samlades sedan i matsalen för att ta emot betygen, och ha en liten
pratstund med varandra innan de var dags för sommarlov.  :D
Fick en massa hemska saker av min mentor - Ett brev, som vi skrev i sjuan
där det står en massa saker som vi trodde skulle hända i nian och efter osv.
Boken om mig, Avslutningsuppsatsen i nian. Uppsatser, allt från 7:an till 9:an.
Självklart fick vi betygen också! Kan säga att jag var riktigt nöjd med betygen!
Hade höjt betyget i två ämnen, inga ig:n, och inget sänkt! ;) Så jag var nöjd! :)

Bjöd släkten på fika här hemma efter avslutningen, och de gav mig ännu
mer blommor än vad jag redan hade! ;b Var hemma några timmar, innan det
bar av till Kalix. Fixade till mig lite hos älsklingen, innan vi stack till Trocadero.
Käkade kebabtallrik och hade det trevligt, träffade även Henkes kompis där.
Gick vidare till Jockes lägenhet, där det var full rulle. Han rensade sin byrå,
och skulle ge mig & älsko en massa saker. xD Sprutade tio liter parfym på
oss också typ.. ;p Satt hos honom i några timmar och dunkade musik,
tog det lugnt - och kollade när Ull hade 'maskerad' åt oss. *Haha :D*
Erik kom efter ett tag, och då åkte vi runt stan och cruisa bil rätt länge. :)
Träffade nå studenter också kring stan så vi stod där ett tag.

Hade en riktigt trevlig skolavslutning - kommer aldrig glömma den dagen!
Det var allt roligt, ett minne för livet. :) <3 Min grundent var jättelyckad! :)

   
 
  
  

1) Jag innan grundenten
2) Jag & älsko innan grundenten
3) Jag & Mia innan grundenten
4) Jag & Älsko innan grundenten
5) Jag & Mia utanför skolan
6) Mia utanför skolan
7) Lisa & Emma utanför skolan 
8) Jag utanför skolan
9) Jag & Frida utanför skolan
10) Hela 9:4 samlade för sista gången
11) Jag & Sivi efter grundenten
12) Jag, Sivi, Frida, Elin, Mia, Jonna efter grundenten
13) Jag & Älsko efter grundenten.
   :) <3

Kommentarer
Postat av: Henke

Du är så vacker älskling!<333 =) bra att du blev nöjd med blommorna;)<333 Hoppas att du fick en fin och minnäsvärd skolavslutning:) puss<333 <333 <333 <333

2007-06-18 @ 20:29:52
Postat av: Anonym

söta ni är =)

2007-06-19 @ 12:52:36
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: elin

Kunde du inte ha valt en bättre bild på klassen, jag ser ju helt....konstig ut:P

2007-06-19 @ 16:17:54
URL: http://elinsblogg.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0