Onsdag

Som sagt, nu har jag ordnat kategorierna och alla inlägg! :)
Får hoppas jag håller bättre ordning på allt nu. Men de lär jag göra. ;D
Bytte namn på kategorierna, och la till en kategori. Så nu gäller;
* Allmänt
* Bilder
* Frågor & Utmaningar

Idag är Sveriges Nationaldag. Ska jag vara ärlig så kommer
jag inte ihåg vad jag gjorde förra året på nationaldagen. xD
Hahah tyvärr! Jag är glömsk, har nog börjat få alzhaimer.

Vaknade redan klockan 09 idag, helt pigg. Jag var rätt förvånad. ;o
Ganska skönt att stiga upp tidigt ibland, men inte när det är skola.
Gjorde frukost, kela med katten, kollade "Våra bästa år",
och nu sitter jag här. Har letat fram lite bilder som är från 2006,
tänkte att jag slänger in de senare under dagen. ;)
Sanne, du är med på en massa bilder!! ;) <3

Funderar på att städa litegrann, kanske i mina skrivbordslådor?
Det är ganska kul, då slänger jag alltid en massa. :) Orkar inte
gå ut idag, eftersom jag har ont på hela kroppen. Det svider som
fasiiiiiiken! :( Smörjer in mig typ hela tiden med body lotion och allt,
så det ska vara svalt och skönt. Men just nu svider det like hell..

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: sannukka

MIIA DU MÅSTE SKICKA BILDER TILL MIG !! :D

2007-06-06 @ 12:06:42
URL: http://www.sannneh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0