Måndag

Jag har kommit fram till en sak: Jag är beroende av städning.. ;o
Eller vad man ska kalla det.. :b Nu vill jag städa jättemycket, men
det finns liksom inget att städa eftersom jag städat i Torsdags typ.
Dessutom är det inte ens stökigt, så.. ;o Jag älskar visst att städa?
Jag tycker faktiskt det är kul, att få rensa grejerna och möblera om.
Längtar ruskigt mycket tills jag flyttar, då blire att storstäda och
allting. Fullt upp i flera veckors tid typ? ;o KUL kommer det bli! :)

Sitter föresten här nu, pratar med Sanne, och väntar att älsko
kommer från bastun. ;) Tihi mjoo :) Åååh va skönt, jag har inte
skola förrän på Torsdag. *Hihi* lyllos mig liksom! ;)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0