Lördag

Jag fundera på att gå och sova snart, är ganska trött faktiskt. ;)
Tihi, fast jag vaknade 12 idag - Men är redan trött..
Denna dag har liksom gått übersnabbt, har inte hunnit göra något.
Sola, prata med älsklingen, vara hos mommo, ute på byn, sutti här,
pratar nu med älskling. ;) Det var min Lördag. :>

Imorgon vill jag rensa garderoben, ett tag sen jag gjorde det. ;D
Typ förra sommaren, då blev det en stooooor kartong med kläder.
De gav jag till min Småkusins barn, hon vart riktigt glad kan jag säga. ;)
Kanske ger henne mer kläder, om jag rensar imorrn. ;)
Ska rensa under sommaren i alla fall, eftersom jag ska flytta.
Får se om jag verkligen orkar börjar dra ut alla mina kläder imorgon,
har ju rätt mycket.. :/ Får se vad jag gör, imorgon.

Nu ska jag fortsätta prata i telefonen med älskling, sen sova! :) <3
Skriver mer imorgon, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nina

yes :D
natti natt :D

2007-06-10 @ 00:41:50
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0