Henrik :) <3

image154Henrik ;* <3
Jag älskar dig
mest av allt i
hela världen
och universum.
Du är världens
underbaraste,
finaste, och helt
enkelt världens
bästa person!
2006.10.18 är
ett datum som
jag aldrig ska
glömma. Det
var dagen då
jag träffade dig,
den extra lilla
godbiten! ;)

Det är du älskling som gör så att jag mår såhär bra idag. Innan vi var ihop
mådde jag skit, och allt var skit. Men när jag träffade dig så vände det,
jag började må bättre och bättre. Idag mår jag helt underbart, och det är
tack vare dig älskling! Du har stöttat mig igenom allting, och pushat på när
jag inte var så stark. Det uppskattar jag jättemycket älskling, det vet du!
Man kan säga såhär; Tack vare dig, så är jag den jag är idag. Snart har
vi haft åtta underbara månader tillsammans, och det ska bli många fler.
Du och jag är som gjorda för varandra, det gillar jag. Du ska veta älskling
hur mycket jag älskar dig, det går inte att förklara med ord. Inga ord i hela
världen kan beskriva hur underbar du är och hur mycket jag älskar dig!
Jag älskar dig älskling, mest av allt i hela världen & universum. :) <333
Du och jag föralltid - Tills döden skiljer oss åt! ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint :D

2007-06-08 @ 23:24:14
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0