God morgon

God morgon på er alla! Hoppas ni sov lika gott som mig, som en prinsessa! ;)
Har inte vaknat en enda gång under natten, men har drömt en skitkonstigt
dröm - om en orm.. ;S Det var en jättestor orm som kröp nere på marken,
och jag stod uppe på våran balkong. När jag fick syn på den skrek jag,
då började den resa på sig, så den blev lika hög som upp till balkongen.
Haha, då skrek jag ännu mer. Ormen började prata med mig, och de visade
sig att den var jättesnäll.. :D *Haha lite konstig va?* :/

Idag är det inge fint väder här, alldeles grått och hemskt! Har regnat mycket,
men just nu är det bara grått och molnigt. Då blir det ännu en slapp-dag! :)
Men då är frågan; Vad ska jag göra? Får se om jag leker med lite bilder
i Picasa, det var rätt kul :) Fast Photoshop är 1000 gånger bättre.
Nåå ja, nu ska jag läsa lite bloggar, Ciao! :)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon, jobbar två dagar till sen är det semester!
Hoppas att du får en bra dag!

2007-06-28 @ 11:05:23
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Helena

Två veckor, men jag skall ha mer sen i augusti och i höst blir det New York!

2007-06-28 @ 11:11:09
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Camilla

Godmorgon :-) Vilken gullig kärleksförklaring!! Jag arbetar som barnflicka kan man säga. Ha bland annat jobbat åt samma familj i åtta år :-) Vad gör du på dagarna? Ha en skön dag!

2007-06-28 @ 11:22:26
URL: http://ce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0