Bonniers trafikskola 2007

Snart är det dags för mig att börja övningsköra (om ungefär 3 månader) ! ;)
Undra hur det kommer gå för mig i trafiken, kanske rena livsfaran?
Nej i så fall hade jag nog inte fått mitt Eu-mopedskort förra året.. ;p

Funderar på att faktiskt beställa den från CDON eller Discshop,
den kostar inte så hemskt mycket.. :) Och det kan vara bra att veta lite
grann innan man börjar på Trafikskolan och så. ;D

Älskling har liknande dvd hemma, fast inte bonniers år 2007. Tror faktiskt
jag ska sitta och kolla igenom den lite hos honom? ;)
Eller vad säger du älskling? (:

Bonniers trafikskola 2007 - Kolla här, och läs! :)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0