Tisdag

Nu har jag kollat klart Hell's kitchen, eller ja de gjorde jag för ett tag sedan.. :)
Det var två stycken som fick åka till sjukhuset idag. En klarade inte av stressen,
och den andra fick en allvarlig brännskada på handen. Ajdå, så går det när
man jobbar i köket.  Kanske därför jag undviker köket? ;)

Har precis svarat på alla kommentarer, just nu spelas Rihanna i mina högtalare.
De kanske inte var intressant och veta men ändå.  Någon kanske skriver ner
det.  ;) En sak jag funderar att skriva ner är vad mer jag måste ha till nya
lägenheten i Kalix. De kommer upp i ett annat inlägg, kanske redan ikväll! :)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: sunniva

svar: skönt :) bor ni långt ifrån varandra eller?
jag ska nog fixa datorn :) som det ser ut nu så kan jag ta bort viruset :)

2007-07-10 @ 20:39:51
URL: http://sunniva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0