IP-adress

Nu har jag bestämt mig, ska ha funktionen "godkänna kommentarer". Den är
redan aktiverad. Orkar inte med barnsliga kommentarer, omoget att ens orka
skriva såna kommentarer. Men DU är ju omogen..

Jag har fått två kommentarer från samma IP-adress igår & idag, ingen av
de kommentarerna innehöll något snällt. Nu har jag både blockat den
ip-adressen och aktiverat "Godkänna kommentarar". Har dessutom fått
reda på att personen bor i Haparanda, inte svårt att gissa vem det är då.

HAHA, Visste du inte att man ser ip-adressen, trots att du skriver anonymt?
Stackars liten, nu fick jag dig allt!.. :) Fortsätter du med dessa kommentarer
blir det andra bullar, man kan anmäla - vilket många har gjort.
Du trodde inte att jag kollade upp IP-adressen va? Men det gjorde jag.
Att du orkar vara så omogen, och dessutom orka slösa tid på mig.
OMG.

Kommentarer
Postat av: caroline

nepp, det är gratis xD
och man får t.o.m pengar på mobilen att ringa för om man laddar hem msn :P så det är verkligen bra :P haha^^

2007-07-21 @ 21:47:10
URL: http://caaarroo.blogg.se
Postat av: caroline

Skulle du kunna berätta för mig hur man gör så att jag måste godkänna kommentarer innan dom visas :P
hehe^^
kram

2007-07-21 @ 21:49:53
URL: http://caaarroo.blogg.se
Postat av: Johanna

Jobbigt med såna människor! Hur gör man för att aktivera godkänna kommentarer? :)

2007-07-22 @ 22:04:30
URL: http://sayitall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0