IKEA

Yes imorgon blir det IKEA, igen! Men det gör absolut ingenting, jag gillar att
vandra omkring där.  :)  Måste inhandla lite småsaker imorgon med mamma.
På Onsdag blir det att köpa matbord & stolar osv. med älsklingen, då också
på IKEA ofc. ;) Imorrn blir det väl att köpa diskställ, bestickslåda, o lite sånt.

Nej nu ska jag borsta tänderna, sen får vi se om jag fortsätter sitta här vid
datorn.  :> Ciao, så länge!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: caroline

jaha okej, tack så mkt:D
tror jag grejade det:P

2007-07-21 @ 22:39:22
URL: http://caaarroo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0