Söndag

Var inte med älsko ihelg, de var tyst & tomt utan honom :( *Sakna* <3
Men nästa helg ska jag vara med honom :) <3 *Längtar*
Vi är lediga från skolan 5-6 Februari, goodie.

Fredag:
Skolan som vanligt. Tagit det lugnt hemma, osv.
Kollade på Wallander - Mörkret, den var skitbra! :)
Pratat i tlfn med älsko, som vanligt ;) <3

Lördag:
Bakade semlor, lagade mat och sånt.
Åkte till Mommo på kvällen, men jag fick så
tråkigt, så jag ringde älsko ;) <3 Kom hem,
såg Wallander - Täckmanteln, den var inte
alls nå bra. Tyckte inte jag iaf :(

Söndag:
Vaknade av att älsko väckte mig, via tlfn. :)
Pratade med honom i över 1 timme, sen frukost.
Sett på tv, Dharma & Greg. Städat sminkbordet.
Nu sitter man här, ska väl snart äta - Fläskfilé & Hasselbakspotatis. ;)
Ikväll blire kanske att kolla Wallander - Innan frosten. :)
Ska även se One Tree Hill, och Poor rich girl.

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG - NU OCH FÖRALLTID :) <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0