Vinterkräksjukan..

Första gången jag drabbats av vinterkräksjukan, och jag hoppas verkligen att
jag aldrig mer kommer få den igen!! Ni skulle veta hur hemsk den är..
Jag har trott att det är ungefär som vanlig magsjuka, men det är hundra gånger
värre! Det enda man får göra är att springa på toaletten..

Det började i Söndags kväll med att jag mådde illa. Hela måndagen mådde jag
jätteilla. Natten mot Tisdag så väckte älsklingen mig och sa att han spytt
jättemycket och allt det där.. På Tisdag morgon hade även jag fått kräksjukan..
Så blev att stanna hemma från skolan, vi var så dåliga så jag trodde vi skulle dö.
Springa på toa varannan minut ungefär, inte så kul det. På dagen hände en
jätteläskig sak.. Jag var på toaletten, och det snurrade jättemycket i huvudet.
När jag skulle ut från toaletten blir allting svart för ögonen, jag ser ingenting!
Helt plötsligt ligger jag i sängen och gråter.. ?! ;o Älsklingen berättade att
jag hade kommit i full fart in i sovrummet, och då sprungit in i dörren som
gjort så jag ramlade vid sängen.. Inte konstigt att jag hade så ont i benet
när jag väl 'vaknade' upp ur de svarta.. ;/ Usch, det var riktigt läskigt.
Hela dagen igår låg vi och sov, så har sovit mycket dessa dagar!

Idag mår vi lite bättre i alla fall, så imorgon blir det nog att åka till skolan.
Ska göra nationella provet i matte A imorgon, om de går bra för Olle.
Hoppas jag fixar ett G i alla fall, och att jag får veta hur det har gått
redan på Fredag. Annars skulle han mejla under jullovet och berätta
vad jag får för betyg i matte har han sagt.  :)

HENRIK,  JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0