Tisdag

Första skoldagen denna vecka, måste säga att den var precis som alla andra
dagar, fast jag trodde det var Måndag. På engelskan fick vi otroligt mycket
läxa, Gunilla tyckte vi behövde lite läxor. Under matten gjorde jag nationellt
prov, självklart bara ett test inför det riktiga nationella provet. Snart borde
jag vara klar med häftet, det är typ 15 sidor?! ;o  På Svenskan hade vi
Kommunikation, så vi hinner göra färdigt arbetet. Samma sak på ULS:en,
fast när man var klar fick man gå. Så jag hade typ ingen ULS, för jag och
Josefin är klara. Bara att träna, så man kan prata om det! :) Älsklingen hade
redan slutar 11, så vi fick skjuts hem av hans pappa.

Just nu är älsklingen och kör skotern, han måste ju få leka litegrann. ;)
Jag kan gissa vad han gör.. Burka/Meda? Något i den stilen! :b
Får se när han kommer in, hoppas det blir snart. Då ska vi börja plugga,
har asmycket att göra.. Istället för att sitta här borde jag plugga,
men lite raster måste jag få ha. ;)

Nej, nu ska jag kolla mejlen, måste ändra lite i Kommunikations-grejen.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0