Sovdags

Nu är det dags för mig att sova. Älsklingen ligger redan och halvsover i sängen,
han som skulle se tv. ;p Stackaren, han är trött efter en jobbig dag.

Måste berätta att jag fått en ny möbel till lägenheten. En korgfotölj, eller vad
man ska säga. Ni vet sån där som är rund typ och jätteskön? :) I alla fall,
jag har fått en korgfotölj/stol. Den är super! Har alltid velat ha en sån,
och Nicke (kusin) har en sån. Nu skulle de slänga den, men så kom de på
att jag alltid viljat ha en sån. Så voilá - jag fick den! :)
Får se när vi tar den till lägenheten, och vars den ska få plats.. O.o
Men 'snart' flyttar vi till en större lägenhet, när älsklingen fått jobb.
Då ska den minsann få plats, utan att det ser trångt ut.

Nej som sagt, ska tänka på refrängen nu. Vilken tur att vi är lediga imorrn -
IGEN! Vi har varit lediga mycket, vilken sablars tur må jag säga. Jag gillar att
vara ledig. Fast jag kan inte klaga på skolan, jag gillar faktiskt den nu.
Inga tråkiga ämnen, inga dumma personer, ingen äcklig mat, osv. osv.

Ha det bra så hörs vi imorgon, då ska jag tipsa om olika sidor att framkalla
digitala bilder på - bra & billiga ställen. Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0