Plugga, plugga, plugga ...

Har pluggat en massa saker nu. Okej, inte en massa men några saker i alla fall.
Engelska glosor, Engelska verb, och Kommunikation. Det var tre saker! ;p
Har gått hyffsat bra, kommer inte ihåg någon engelsk glosa, men det gör inget.
Huvudsaken är att jag kan Kommunikationen, och det kan jag! Pratade i typ
3-4 minuter, precis som vi skulle. Så det borde gå bra på redovisningen.  :)

Måste berätta en sak åt er; Älsklingen klarade nationella i matte!
Ååh vad jag är glad för hans skull, han har äntligen fått G! :D <333
Jag ska också snart göra nationella, usch.. 18 December, om två veckor.
Shit pommes frites! Får hoppas på ett G i alla fall, får jag det är jag nöjd.
Gud vad skönt, sen slipper jag matten. Ingen mer matte i gymnasiet.
Orkar inte läsa mer än A-kursen, lärarna har sagt att man klarar sig
bra med A-kursen.  :)

Nu ska jag in på pixbox, sen kanske spela lite innan det är dags för
glos-träning? Måste kunna någon engelsk glosa i alla fall, annars är
det riktig skandal..

Ha det bra, ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0