Onsdag

Förlåt för att jag inte bloggat något idag! Är hemskt ledsen, men har tyvärr inte
haft tid eller ork.. :( Har mycket nu med skolan, och har även julpyntat.

Började skoldagen med Psykologi A, idag skrev vi faktiskt litegrann. Läste i
NSD:s bilaga om två flickor i Luleå som har lite crazy-stil. Ingen snygg stil
precis, men men. Det handlade om deras identitet och annat skit.
Fick även en läxa (Wow, vår första läxa i psykologi). Vi ska veta till nästa
gång vad Socialpsykologisk perspektiv och Psykodynamiskt perspektiv är.
Har redan gjort läxan, så en uppgift mindre i skolan. :)
Hade gym efter det, alltid lika kul. Gick drygt en mil idag på rullbandet, och
alla andra grejer som fanns där. Förbrände en massa kalorier också, bra! ;)
Efter lunch hade vi ULS, då pratade vi bara om hur vi ska fortsätta till våren
med kursen, planerade och fikade! :) Hade det riktigt trevligt, Solweig är alltid
snäll! Till och med älsklingen fick fika efter lektionens slut, eftersom det
hade lämnats lite fika. Snacka om schysst lärare? :) Efter det hade jag
utvecklingssamtal, gick lika bra som vanligt. Blev otroligt glad, ligger på
VG-MVG i alla ämnen, det var oväntat. Eller ja, Engelskan är typ G-VG,
men alla andra är kring VG-MVG. Hoppsan! :D

Efter skolan for vi till lägenheten, gjorde lite julstämning.
Bytte gardiner, överkast, sängkläder, satt upp ljusslingor, julstjärna osv.
Nu är det riktigt mysigt i lägenheten! :) Allting är i lila typ. Kuddar, Överkast,
gardiner osv. ;) Sedan käkade vi pizza, och sen dess har vi pluggat.
Pluggade psykologi, engelska glosor + verb, och tränade lite inför
nationella i matte A. Så har tyvärr inte hunnit skriva något idag här, men
nu kommer ju ett kort inlägg.

Nej, nu ska jag lägga mig  på sängen och se tv. Snart dags för Fråga Olle.
Ha det bra, så hörs vi kanske imorgon? Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0