Måndag kväll

Har inte berättat vad som hänt i skolan idag, fast ni kanske inte vill veta?
Skit samma, jag berättar i alla fall. Vill ni inte veta - fortsätt inte läs.

På morgonen började vi med allt kring Julkul, vi gjorde färdigt allting inför det.
Blev även sång, kanske inte det bästa men.. Sen fick vi rast typ vid 10, när allt
det var klart. Idag hade vi en massa olika saker att välja bland till lunch.
Potatis, Spaghetti, Köttfärssås, och Köttbullar.. För min del blev det Spaghetti
och köttfärssås! Mumsfilibaba säger jag bara. ;) Efter lunch hade vi ULS,
då fick vi veta betyget på vår redovisning. Vi fick G+. Endel saker var jag
nöjd med, andra inte. Men lite väl snåla med betyget var dem..
På svenskan gjorde vi något om Muntlig redovisning & presentation.
Så nu hänger vår grej om det på anslagstavlan. Snyggt va? ;)
Slutade efter det, då kom älsklingen och hans pappa förbi skolan för
att plocka upp mig. Åkte till lägenheten, de kopplade i deras gamla router
för att testa ifall interbet funkar då, och voilá! Nu funkar internet!! :)
Vidare därifrån till Buketten, köpte en juluppsättning. Fin fin!

Under kvällen blev det mycket pluggande för oss. Jag pluggade matte,
och älsklingen pluggade samhälls. Imorgon klockan 08.00 ska jag
göra nationella provet i matte A, och jag är skitnervös! Usch och fy..
Hoppas på ett G i alla fall, då skulle jag bli glad.

Nu ska vi borsta tänderna, sedan se på tv. Sen kommer nog John Blund.
Ha det bra, hörs imorgon. Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: emelieu

usch, skulle aldrig orka nationella i matte men det måste jag i vår :O

2007-12-17 @ 21:52:58
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag har tyvärr ingen tillgång till min mail just nu.. Men imorgon..

2007-12-17 @ 22:14:26
URL: http://ovanmolnen.blogg.se
Postat av: Anna

svar: Ja visst är det kul att se hur dom utvecklas!? Tänk att vi har varit där själva en gång också, vad vi har lärt oss med åren! Helt otroligt! =)

2007-12-17 @ 23:05:35
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: emilia

ni är säkert ett jättesött par :)

har en liten fråga...
kan du hjälpa mig?
vad kan jag önska mig i julklapp?
svara i min blogg snälla!
kram

2007-12-18 @ 18:23:00
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se
Postat av: Amanda

Min mail funkar fortfarande inte.
Så jag förklarar så gott det går här.
Skriv ditt inlägg och tryck sedan på ändra textredigerare. Därefter skriver du
framför det ordet du vill ha färglagt och trycker in html koden för den färg du vill ha mellan "" färger kan du hitta på http://www.mera.se/PMS.html avsluta ordet/meningen med

För större bokstäver ord/mening
det finns i 7 olika storlekar.
Säg till om du behöver yttligare hjälp eller om det inte funkar.

2007-12-18 @ 18:58:57
URL: http://ovanmolnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0