Fredag

Guess what? Jag har sovmorgon till 12.00! Såhär härligt har det inte varit
sen i November, när vi hade Öppet hus (Sovmorgon till 16:30)! :D
Ullis skulle bort idag, så vi hade fått typ 3 timmars hål. Då frågade vi Olle
igår om vi fick skippa matten, och ta sovmorgon - vilket vi fick! Säkert bara
för att han också fick sovmorgon då. ;p Tur att vi fick sussa läääänge idag.

Ska be Henkes pappa skjutsa in mig till skolan vid 11.30 tiden.
Klockan 12.00 har vi Engelska till 13.30. Sen efter det har vi Datakunskaps-prov..
Shit, gissa om jag är nervös.. ;/ När jag tränar kan jag en massa, men tänk om
jag inte klarar det där provet? ;/ Hoppas på ett G i alla fall, gör så gott jag kan.
Efter skolan ska vi åka till Seskarö, till min mamma. Blir där över helgen,
ska julhandla på IKEA osv osv.  :)

Som ni förstår blir det inge bloggande under helgen, kanske ett litet inlägg
med mobilen ifall det funkar. Annars hörs vi nästa vecka, Måndag kanske?
Hoppas ni tar hand om er under tiden, så hörs vi senare. Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: emelieu

Haha då ska jag hålla utkik ;)
Tips det finns några listor / utmaningar under de kategorierna på min sida ;)

2007-12-14 @ 10:21:47
URL: http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0