Visdomständer

Kanske nämnt det förut här i bloggen, men jag nämner det igen i så fall..
Jag har ont, ont, ont.. Dumma visdomständer som växer.  ;o
Märkte att jag hade börjat få en visdomstand i maj nångång, den har inte
blivit så mycker större sen dess.. ;o För en stund sedan märkte jag att
en till håller på och växer ut. Det är inge skönt precis.. De förklarar varför
jag haft ont i några dagar.  ;/

Imorrn blir det i alla fall att vara hos tandläkaren 15:00, de ska undersöka
munnen, som varje år. Får hoppas att jag inte har några hål! :)
Vill inte ha en massa verktyg i käften, inge trevligt.
                                             Har ni fått era visdomständer?


HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: ebba

:)

2007-08-21 @ 14:04:41
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: anna

har haft problem med mina i 10 år snart..först kom bara en,, sen börjar de andra..alla har väl kommit halvvägs nu och fan..känns som huvudet sitter i ett skruvstäd när de växer..usch!
kram!

2007-08-21 @ 15:18:00
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0