Tisdag

Shit va dött det är på bloggen nu, är alla i skolan? De känns nästan så..
Alla har skola förutom jag.. ;p Yes jag börjar först den 27:e, så har lite
längre sommarlov! :) Minus är väl att vi får kortare nästa sommar eller något.

Idag vaknade jag faktiskt efter 09, käkade frukost och fixat mig lite.
Ska snart till Mormor, hela släkten (tror jag det var) ska samlas hos Mormor
och ha en tyst minut för Morfar eftersom kyrklockorna ringer 11.00 idag
för honom.  Begravningen sker den 6/9, då måste jag ta ledigt från skolan.

Nu ska jag läsa lite bloggar, sedan åker jag till Mormor.
Vi hörs senare under dagen, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: ~Johanna~

Härligt :) Det är bara bra med mig med :)
Jag börjar också den 27:e wiiee :D

2007-08-21 @ 11:33:42
URL: http://sayitall.blogg.se
Postat av: ~Johanna~

Ja, det är min kusin =)

2007-08-21 @ 12:30:42
URL: http://sayitall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0