Tandläkaren..

Usch usch usch, snart är det dags igen.. Jag har tid 15.00 hos tandläkaren
i Haparanda. USCH, jag har tandläkarskräck, men bara när jag går till en
vanlig tandläkare.. När jag åker till Special-tandläkaren i Luleå (p.g.a. min
räls som jag hade förr), då var jag inte alls rädd att vara hos tandläkaren.
Nu när min räls-tandställning är borta och jag inte behöver åka till Luleå,
då är jag livrädd helt plötsligt för tandläkaren.. ;o

Kinstigt de där.. Rädd för vanliga tandläkaren. Orädd för special-tandläkaren.
Haha xD Hoppas de kommer gå bra hos tandläkaren, visserligen är det
bara undersökning, men det är dem jag hatar.. x) Hoppas jag inte har några
hål i tänderna!! :) Önska mig lycka till! :)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: I.C.I.A

jag gillar inte heller läkare...usch! trevlig dag <3

2007-08-22 @ 13:25:57
URL: http://ICIA.BLOGG.SE
Postat av: caroline

Hoppas det gick bra hos tadnläkaren :)

2007-08-22 @ 14:40:19
URL: http://caaarolinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0