Schemat ändrat..

BF´s schema är ändrat igen.. Fast det är riktigt positivt. Igår trodde vi att det
skulle vara 08.00 till 15.30 varje dag typ.. ;p Men idag fick vi goda nyheter!
Sovmorgon varje Onsdag fram till höstlovet. Sen har vi varannan vecka
håltimme mellan 09.20 till efter 12-13 . Då kan jag åka hem och käka, vila osv.
Varannan  vecka kommer vi även sluta 13.40  på Fredagar. ;)
En massa ändringar i schemat, men det är bara bra. Är faktiskt nöjd :)

Just nu sitter jag och älsklingen och ser Kyle XY, väntar att Gimore Girls
börjar. Efter det blir det väl att sova tror jag? ;p Måste välja kläder till
imorgon också. Får se vad jag väljer, beror på vädret.
Nu ska jag sluta blogga, fortsätta se tv.
Hörs imorgon, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi har jättemånga håltimmar men väääärsta långa måndagen, 08:00 - 17:15
å jag ska snart börja se Kyle XY! Har bara sett ett avsnitt...

2007-08-28 @ 20:47:13
URL: http://johannahs.blogg.se
Postat av: Marlene

Att sluta 15:30 varje dag är lyx för mig iaf. Jag slutar aldrig tidigare än fyra fem och senast åtta. :S

2007-08-28 @ 21:17:24
URL: http://senses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0