Onsdag

Det gick bra hos tandläkaren, ville bara meddela det. Inga hål, men lite tandsten.
Fast på några sekunder var det borta. Usch nu hade de nån läskig el-driven
grej som tog bort tandsten, det gjorde nätan lite ont..  :/  Tur att jag inte hade
mycket, då gjorde det inte så ont..  :)
Hon röntgade även tänderna, och då märkte hon att mina andra två
visdomständer håller på att komma upp. Hon sa att man inte ser det i spegel
osv, men på röntgenbilderna såg hon att de är påväg upp. Så jag skulle räkna
med att ha ont i munnen några dagar, då vet jag att de är dem två sista som
kommer. ;p

Efter det var vi på Fina Ting, där var det 70 % REA på allt i affären! :)
Gissa om jag ville ha mycket därifrån, men de mesta var onödigt skräp.
Så jag nöjde mig med en Necessär (ord. 99 kr, nu 29 kr), och sen köpte
moster en födelesedagspresent åt mig - lila matta (ord. 290 kr, nu 87 kr)
Så det blev riktigt billigt att handla där ;)
*Bilder kommer upp i ett annat inlägg! :)*

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0