Ny i släkten!

Okej, det var kanske ett lite konstigt sätt att skriva det på, men hittar inte
på något annat ord för det just nu. Som sagt; Idag fick vi en ny människa
i släkten! :)

Vi förlorade ju Morfar den 18/8 (för två dagar sedan), och idag kom en ny
liten människa i släkten. Ni kanske vet vem?

Yesbox. Min kusin har blivit pappa för andra gången nu! :) Lucas har fått
en lillasyster idag på eftermiddagen. Det känns grymt kul! :) Med tanke
på att det bara är killar på deras sida, men nu har de fått en liten tjej.
Jag måste absolut få se bebisen någon dag, får se när det blir.
Anne-Maj & Nicke blir nog kvar på BB några dagar, men sedan måste
jag få se lill-tjejen. ;)

Åååh vad jag längtar tills jag också får en bebis, men det dröjer nog
några år till! ;) Har inte planerat någon bebis ännu på lääänge! :)

Kommentarer
Postat av: Natta

hallo. vad tråkigt att höra om din morfar. beklagar :/ och vad kul att höra om att en ny varelse kommit :D vad ska hon heta? kram

2007-08-20 @ 22:34:26
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: anna

grattis till familjens tillskott..och vad tråkigt med din morfar..
men jättekul att du trivs med din nya lya gumman! Härligt! *massa kram*

2007-08-21 @ 10:09:17
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0