Lucas :)

Nu har jag fått bra motion, haha genom att springa runt i 2 timmar med Lucas.
Det är faktiskt jobbigt, han springer fort som jag vet inte vad. ;) Första gången
på evigheter som jag lekt i en sandlåda.  ;p Självklart ville han dra dit mig, och
göra massa 'kakor' i sanden. ;p  Spelade fotboll, och lekte jaga med honom.
Sen tog vi det lugnt i slutet och jag var tvungen o läsa en bok för honom,
han var så trött att han nästan somnade i min famn.  :)

Imorgon kommer Anne-Maj och Lill-tjejen hem! :) Längtar efter att få se
nykomlingen i släkten! :) <3
Nu kommer lite bilder på Lucas från idag, när han hänger tvätt. ;) <3

  

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: henke

Han är allt en liten cooling den där Lucas;)<333

2007-08-21 @ 12:38:34
Postat av: Mia

hihi jaa precis, han är som dig! ;) <3

2007-08-21 @ 12:51:23
URL: http://miizing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0