Lägga sig tidigt, upp tidigt..

Ja det funkar inte så bra för mig.. Men jag måste verkligen försöka nu innan
skolan börjar, men det är så svåårt.. ;o Det blir att man är vaken till 01, oftast.
Jag vet inte varför men så är det. Sen ska man vakna kring 9, men då somnar
jag alltid om.

Idag lyckades jag faktiskt! :) Känner mig lite stolt, haha :D Somnade före 01,
och klev upp 09.00 när mobilen larmade. Igår blev det inte lyckat, somnade
efter 01 och vaknade 09. Men då somnade jag om till 11..
Nåja, idag klarade jag det! :)

Sitter här nu, fortfarande helt trött och seg.. Blir att åka in till Haparanda
idag igen, ska på skopunkten och IKEA. Sen blir det säkert någon mer
affär. Måste packa ner lite mer hygienprodukter, smink osv ikväll.
Imorrn åker jag till Kalix, då stannar jag där! :) Skolan börjar på Måndag.
Jag kommer hit till morsan först den 6/9, när det är begravning..

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0