Hej =)

Hej på er alla bloggläsare det här är Mias Pojkvän, Henrik som skriver i fall ni inte redan visste vad jag heter;)
Mia är för tillfället på skolan just nu men jag är ledig idag så jag passar på att skriva ett litet inlägg ;D
jag har legat i sängen och tagit de lungt nu sedan 06.15 då  Älsklingen klev upp och gjorde sig klar för skolan. Hon åkte iväg 07.30 till skolan med sin cykel.Tror att dom har fått arbeta med några frågor om Furuhedsskolan för hon smsade och ställde några frågor till mig som jag glatt svarade på , om jag svarade rätt återstår att se till när hon kommit hem ;) Så nu funderar jag faktist på att kliva upp ur sängen och kanske ta nått att äta eller så:P Ni får ha det bra ;) Tooodiiilooo ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0