Haft bloggpaus..

Ursäkta för att ni inte fått se några inlägg på några dagar.. Jag har haft en liten
bloggpaus kan man väl säga. Har inte haft tillgång till internet, och har absolut
inte haft tid.. Full rulle hela tiden minsann!

Ni kanske undrar vad jag gjort under dessa dagar borta från datorn?
Jag har nämligen varit på lulekalaset (som varje år) ;) Dessutom har jag äntligen
börjar flytta till Kalix, så vi har varit i lägenheten i flera dagar och grejat.  :)

Det kommer inlägg om flytten, och om lulekalaset - de är inne mest troligt
redan ikväll här på bloggen! :) Ska börja skriva snart om flytten, så kika in
lite senare ikväll - då kommer bilder och allt! :)
Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0