Fredag

Nu är fredagen avklarad, den gick jättefort! Kan inte klaga precis, vi lekte
lekar hela dagen. Jag älskar BF - vi typ bara leker! :D Haha nejdå, nog jobbar
vi ju också men vi måste leka mycket eftersom det är de vi kommer göra
efter gymnasiet. Lära barn och leka olika lekar på dagis, osv. ;)
Det är i alla fall jättekul!

Kan säga att jag gillar den här klassen hundra gånger bättre än klassen
jag hade på högstadiet. Dessa underbara människor är lättare att ta kontakt
med, alla är vänner med alla i klassen. På högstadiet var det absolut inte så!
Det känns jättebra i klassen, alla är vänner med alla! :) BF 1 *loooove* <3

Mamma & Kosmos (katten) kommer hit före 15-tiden. Kosmos måste
till veterinären, så de kommer hit före. Sedan åker jag med dem till Seskis.
Kommer tillbaka hit hem på Söndag, och då får jag umgås med älskliiingen
igen! :) Kommer inte ha internet hemma hos morsan på Seskis, eftersom
hon tagit bort bredbandet när jag flyttade. Men jag klarar mig utan internet.
Ska ta med datorn ändå till morsan så jag kan spela lite och även göra
annat på datorn.

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: AmandaB

Ibland känns BF nästan lite lockande. Spec just nu när jag har kemi, biologi, fysik, matte & svenskaläxa. (Läser natur)

2007-08-31 @ 18:21:15
URL: http://www.amandabacktorp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0