Duschad & Fräsch

Så ja, nu är jag nyduschad och fräsch. Funderar på att sätta kläder på mig,
men vet inte vad för några.. ;o Grått & mulet men varmt - över 20 grader..
Funderar på linne & jeans, men de kanske blir för varmt om benen?
Jeanskjolen är nerpackad, och den orkar jag inte gräva upp.. ;p
Så det blir nog linne & jeans - bra kläder för flytt också. Inte för fint, och inte
för fult.. ;D

Nu ska jag söka fram ett par jeans & ett linne, sedan bänka mig framför tv:n.
Blir nämnligen Våra bästa år om 15 minuter, inte missa.
Sen måste jag börja fixa mig, för vi ska åka när morsan kommit hem från
jobbet. Åker till Kalix kring 16, då är det hasta la vista, Haparanda! ;)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0