Tisdag

Jag e redan hemma! :D  Okej, klockan e 15:00 .. ;p Men skulle varit
hemma först 16:00 annars. Fick sluta redan 13:00 idag :) Var flitig
och jobbade Matte under Svenskan, då slapp jag ha Matte efter IDH:n.
Det var snällt gjort av Hasse! :) Kom hem kring 14-tiden med bussen,
då gick jag och duschade. Nu sitter jag här och bloggar, och dricker
cappucino. :)

Tråååkig dag i skolan... No på morgonen, pratade om Evolution hela
lektionen - TRÅKIGT! :( Under Engelskan såg vi Scrubs :) <3
LUNCH RAST. Svenska - Jobbade matte ;) Idrott - Spelade basket.
Sen fick jag sluta för dagen ; >

Senare ikväll ska jag till Emma, på Kalas! :D <3 Får hoppas det inte
blir något vatten-poker spelande ikväll.  *Det var hemskt förra året :b*

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0