Påsklovet 2007

Nu är påsklovet 2007 slut, det gick allt för fort. =/ Borde vara längre..
Har varit både bra och dåliga saker under detta lov. Det positiva är
att jag varit med älsko en massa dagar :) Det negativa är att jag varit
förkyld hela lovet, och nu har jag drabbats av ögoninflammation
(Älsko har denna gång smittat mig). Så hel lovet har jag varit lite
sjuk.. =/ Men ett trevligt lov ändå! ;)

Har hunnit genomgå en förändring under lovet dessutom;
Jag färgade och slingade håret igår, faktiskt! ;)
Det blev snyggt, fast hade viljat ha håret lite rödare, men med
slingorna vart jag helt nöjd i alla fall. :)

Imorgon börjar skolan, det är inge kul alls.. :( Fast ska jag tänka
positivt, så är det bara 8 veckor kvar till Sommarlovet! :)
Det är en positiv tanke. 8 veckor går ganska fort, för veckorna rusar
förbi här tycker jag. ;) Yesbox! Dessutom händer det en massa
saker under sommarlovet, som jag längtar till ! :)
* Jag har gått ut grundskolan   * Jag flyttar, börjar gymn. på annan ort.
* Reser kanske till Skåne   * Luleåkalaset
och så vidare, och så vidare.. ; )

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU & JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0