Onsdag

Nu är jag påväg att bli sjuk, säkert.. =/  Var tvungen att åka hem
från skolan vid 13 tiden, mådde helt sjukt dåligt :(  Ringde mamma
och berätta att jag skulle åka hem. När jag kom hem gick jag och vila,
somnade faktiskt. :) Sov ända till klockan 18, från klockan 14 ;b
Det var rätt skönt om jag ska vara ärlig. :) Får se om jag blir borta
imorrn från skolan, kanske - kanske inte ?

Tråkig skoldag idag.. Gjorde matte-diagnos på matte lektionen.
På språkvalet pratade vi mest bara, vi som var färdiga med artikeln.
Sen lunch-rast, käka mat och pratade i tlfn med Henke. <3 Jobbade
matte under EVV:n, men sen börja jag må sämre så jag åkte hem.

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: Sanne

Jasså här var man minsan sjuk! inte undra på att de inte fanns nån Mia i bussen :( <3

2007-04-26 @ 13:56:17
URL: http://www.sannneh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0