Onsdag

Vaknade på morgonen före 6, det var rätt segt att kliva upp.. =/
Lyckades få i mig lite frukost i alla fall. Hade bara roliga lektioner
idag, precis som varje Onsdag har varit i 9:an. ;) Jag gillar Onsdagar.
Matte - Pratade mest om Nationella inför imorgon.
Språkval - Uppgiften var att intervjua en person på skolan, intervjua Sivi.
Lunch - Matsalen, tillsammans med gänget :) Elevens val - Plugga matte.
Idrott - Fritt, vilket betydde att jag och Mia 'gymma' lite, och spelade 21.
Det var faktiskt min skoldag, den var lång men rolig. Slutade 14.40 =/

Här hemma har jag haft fullt upp med att plugga till Matte Nationella..
USCH, vad jobbigt kan jag berätta! >.< Hoppas det går bra imorgon.
Har liksom en känsla av att de blir motsatsen.. :( Men men ..
Kollat vänner en stund, och nu skriver jag här.         ;b

Idag är en speciell dag, 2007.04.18! Jag & Henrik har varit tillsammans
½ år idag! ;D <3 Fortfarande helt nykär, och blir bara mer och mer kär
i honom, för varje dag som går.  :) <3  Jag älskar honom så otroligt mycket,
han är verkligen mitt allt i livet!  <333

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU & JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0