Onsdag

Idag har jag faktiskt gjort vettiga saker! :) Lagat mat, städat, och skrivit
alla mina kontakter i en adressbok. Det kan vara bra att ha när jag flyttar. ;)
Nu är det inte länge kvar, snart bär det av! :) Shiiit vad jag längtar till juli-augusti.
I mitten av april får jag besked, och då ska jag ringa till fastighetsgubben i Kalix.
Jisses, jag längtar till juli-augusti  :) <3 Hihihi ;*

Jag ska faktiskt snart gå och se vänner, eller ja.. Om cirka 40 minuter. ;)
Koka cappucino, äta en kärleks-mums och se vänner - det låter väl bra?
Efter det ringer jag älsko, som vanligt ;) <3 Det är ännu bättre!

Snart är det fredag, då bär det av till Kalix igen ;) Hyra film igen mest troligt? :)
Ruskigt mycket filmer att hyra på LH:s, typ rena rama paradiset. ;)
Hela helgen hos älsko :) <3 Jag lääängtar ;* <333

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN ;* <333
DU & JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT :) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0